Kierownik sekcji
KOORDYNACJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH,
OBSŁUGA FINANSOWA DZIAŁALNOŚCI STUDENCKIEJ, EWIDENCJA WYPOSAŻENIA KATEDRY K09W02D06:
mgr inż. Andrzej DULSKI
tel. 71 320 23 18, pok. 509 bud. C-7
e-mail: andrzej.dulski@pwr.edu.pl
Kierownik sekcji
KOORDYNACJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH,
OBSŁUGA FINANSOWA DZIAŁALNOŚCI STUDENCKIEJ, EWIDENCJA WYPOSAŻENIA KATEDRY K09W02D06:
mgr inż. Andrzej DULSKI
tel. 71 320 23 18, pok. 509 bud. C-7
e-mail: andrzej.dulski@pwr.edu.pl
OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ I EWIDENCJA APARATURY, SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA KATEDR K07W02D06, K09W02D06, K10W02D06, K82W02D06:
lic. Ewelina Iwanicka
tel. 71 320 68 95, pok. 507A bud. C-7
e-mail: ewelina.iwanicka@pwr.edu.pl
OBSŁUGA BIEŻĄCYCH ZAMÓWIEŃ ORAZ EWIDENCJA WYPOSAŻENIA WYDZIAŁU I KATEDR K07W02D06, K10W02D06:
mgr Renata ŻURAW
tel. 71 320 34 70, pok. 507A bud. C-7
e-mail: renata.zuraw@pwr.edu.pl
OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ I EWIDENCJA APARATURY, SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA WYDZIAŁU ORAZ KATEDR K11W02D06, K77W02D06:
Wojciech GAŁEK
tel. 71 320 21 79, pok. 509 bud. C-7
email: wojciech.galek@pwr.edu.pl