Wydział Budownictwa Lądowego i Wodnego

Dyplomanci

Listy tematów prac dyplomowych przygotowanych na rok akad. 2024-25

UWAGA: Zamieszczone listy tematów nie są aktualizowane, w systemie APD mogą znaleźć się dodatkowe tematy, wprowadzone po 12.06.2024, których nie ma na listach.

Pliki do pobrania

tematy_inzynierskie_specjalnosc_ghb.pdf [ .pdf ]

tematy_inzynierskie_specjalnosc_ibb.pdf [ .pdf ]

tematy_magisterskie_specjalnosc_bim.pdf [ .pdf ]

tematy_magisterskie_specjalnosc_bto.pdf [ .pdf ]

tematy_magisterskie_specjalnosc_ceb.pdf [ .pdf ]

tematy_magisterskie_specjalnosc_dil.pdf [ .pdf ]

tematy_magisterskie_specjalnosc_imo.pdf [ .pdf ]

tematy_magisterskie_specjalnosc_kbu.pdf [ .pdf ]

tematy_magisterskie_specjalnosc_kis.pdf [ .pdf ]

tematy_magisterskie_specjalnosc_obu.pdf [ .pdf ]

tematy_inzynierskie_specjalnosc_ilb.pdf [ .pdf ]

tematy_magisterskie_specjalnosc_its.pdf [ .pdf ]

Wrocław, 25 marca 2024 roku


ZARZĄDZENIE
Dziekana Wydziału Budownictwa Lądowego i Wodnego
Politechniki Wrocławskiej
Nr W02/87/2020-2024



W związku ze zmianami w składzie kadry akademickiej Wydziału Budownictwa Lądowego i Wodnego, odwołuję stałe Komisje Egzaminów Dyplomowych powołane na okres kadencji 2020-2024 Zarządzeniem Dziekana Nr W02/13/2020-2024, ze zmianami wprowadzonymi Zarządzeniem Nr W02/38/2020-2024.  

W celu organizacji egzaminów dyplomowych na Wydziale Budownictwa Lądowego  i Wodnego powołuję,  na podstawie Regulaminu studiów  w Politechnice Wrocławskiej,
 

na okres 25.03.2021 r.  – 30.09.2024 r.

stałe Komisje Egzaminów Dyplomowych w następującym składzie:

Komisja nr 1
1.    dr hab. inż. Eugeniusz HOTAŁA, prof. uczelni – przewodniczący
2.    dr hab. inż. Dariusz CZEPIŻAK, prof. uczelni – z-ca przewodniczącego
3.    dr inż. Andrzej HELOWICZ - członek
4.    dr inż. Jerzy SZOŁOMICKI – członek
5.    dr inż. Paweł NIEWIADOMSKI – sekretarz i członek

Komisja nr 2
1.    prof. dr hab. inż. Andrzej UBYSZ  – przewodniczący
2.    dr hab. inż. Anna HOŁA – z-ca przewodniczącego
3.    dr inż. Grzegorz WAŚNIEWSKI – członek
4.    dr inż. Karolina GORSKA – członek
5.    dr inż. Tomasz KANIA – sekretarz i członek

Komisja nr 3
1.    dr hab. inż. Tomasz TRAPKO, prof. uczelni – przewodniczący
2.    dr inż. Piotr BERKOWSKI, prof. uczelni dyd.– z-ca przewodniczącego
3.    dr inż. Michał MUSIAŁ – członek
4.    dr inż. Ryszard HOŁUBOWSKI – członek
5.    dr inż. Mariusz SZÓSTAK – sekretarz i członek

Komisja nr 4
1.    prof. dr hab. inż. Krzysztof SCHABOWICZ – przewodniczący
2.    dr hab. inż. Janusz KOZUBAL, prof. uczelni– z-ca przewodniczącego
3.    dr inż. Tomasz GORZELAŃCZYK – członek
4.    dr inż. Jacek GROSEL – członek
5.    dr inż. Czesław BYWALSKI – sekretarz i członek

Komisja nr 5
1.    prof. dr hab. inż. Zdzisław HEJDUCKI – przewodniczący
2.    dr hab. inż. Mieszko KUŻAWA -  przewodniczącego
3.    dr inż. Grzegorz DMOCHOWSKI – członek
4.    dr inż. Kamila  JARCZEWSKA – członek
5.    dr inż. Zygmunt MATKOWSKI – sekretarz i członek

Komisja nr 6
1.    prof. dr hab. inż. Henryk NOWAK – przewodniczący
2.    dr hab. inż. Janusz PĘDZIWIATR, prof. uczelni – z-ca przewodniczącego
3.    dr inż. Jan GIERCZAK  – członek
4.    dr inż. Joanna STRÓŻYK - członek
5.    dr inż. Marta MOCZKO – sekretarz i członek

Komisja nr 7
1.    prof. dr hab. inż. Bożena HOŁA– przewodnicząca
2.    dr hab. inż. Monika PODWÓRNA , prof. Uczelni – z-ca przewodniczącej
3.    dr inż. Michał BACA – członek
4.    dr inż. Michał PODOLSKI – członek
5.    dr inż. Marek SAWICKI – sekretarz i członek

Komisja nr 8
1.    prof. dr hab. inż. Wojciech PUŁA  – przewodniczący
2.    dr hab. inż. Janusz KOZUBAL, prof. uczelni.  – z-ca przewodniczącego
3.    dr inż. Maciej BODLAK – członek
4.    dr inż. Wojciech PAKOS – członek
5.    dr inż. Wojciech RĘDOWICZ – sekretarz i członek

Komisja nr 9
1.    dr hab. inż. Stanisław KOSTECKI, prof. uczelni  – przewodniczący
2.    dr hab. inż. Włodzimierz BRZĄKAŁA, prof. uczelni  – z-ca przewodniczącego
3.    dr inż. Wojciech PAWLAK – członek
4.    dr inż. Arkadiusz SZOT – członek
5.    dr inż. Eugeniusz SAWICKI – sekretarz i członek

Komisja nr 10
1.    prof. dr hab. inż. Jan BILISZCZUK – przewodniczący
2.    dr hab. inż. Marek MAJ – z-ca przewodniczącego
3.    dr inż. Łukasz SKOTNICKI  – członek
4.    dr inż. Jarosław RYBAK – członek
5.    dr inż.     Bartłomiej KRAWCZYK  – sekretarz i członek

Komisja nr 11
1.    dr hab. inż. Danuta BRYJA, prof. uczelni – przewodnicząca
2.    dr hab. inż. Piotr MACKIEWICZ, prof. uczelni – z-ca przewodniczącej
3.    dr  Ewa KOSZELA – MAREK – członek
4.    dr inż. Krzysztof MAJCHER  - członek
5.    dr inż. Radosław MAZURKIEWICZ – sekretarz i członek

Komisja nr 12
1.    prof. dr hab. inż. Antoni SZYDŁO – przewodniczący
2.    prof. dr hab. inż. Łukasz SADOWSKI– z-ca przewodniczącego
3.    dr inż. Marek KAWA – członek
4.    dr inż. Jacek MAKUCH – członek
5.    dr inż. Jarosław KUŹNIEWSKI – sekretarz i członek

Komisja nr 13
1.    dr hab. inż. Maciej KRUSZYNA, prof. uczelni  – przewodniczący
2.    prof. dr hab. inż. Zbigniew WÓJCICKI – z-ca przewodniczącego
3.    dr inż. Igor GISTEREK – członek
4.    dr inż. Marcin CHWAŁA – członek
5.    dr inż. Robert WARDĘGA – sekretarz i członek

Komisja nr 14 – egzaminy w języku angielskim
1.    dr hab. inż. Adrian RÓŻAŃSKI, prof. uczelni   – przewodniczący
2.    prof. dr hab. inż. Wojciech LORENC – z-ca przewodniczącego
3.    dr inż. Marta KNAWA-HAWRYSZKÓW – członek
4.    dr inż. Bohdan PRZYBYŁA – członek
5.    dr inż. Maciej SOBÓTKA– sekretarz i członek  

Komisja nr 15 – egzaminy w języku angielskim
1.    prof. dr hab. inż. Jan BIEŃ  – przewodniczący
2.    dr inż. Piotr BERKOWSKI, prof. uczelni dyd. – z-ca przewodniczącego
3.    dr inż. Andrzej MOCZKO – członek
4.    dr inż. Oscar HERRERA-GRANADOS – członek
5.    dr inż. Marco  Teichgraeber– sekretarz i członek

Komisja nr 16 – Komisja Dziekańska
1.    dr hab. inż. Danuta BRYJA, prof. uczelni – przewodnicząca
2.    dr hab. inż. Adrian RÓŻAŃSKI, prof. uczelni– z-ca przewodniczącej
3.    dr hab. inż. Tomasz TRAPKO-prof. uczelni – członek
4.    dr inż. Andrzej BATOG – członek
5.    dr inż. Magdalena PIECHÓWKA-MIELNIK – sekretarz i członek
W skład Komisji Egzaminów Dyplomowych wchodzą również opiekun i recenzent pracy dyplomowej (wyłącznie do egzaminu dla określonego studenta), jeżeli są obecni na posiedzeniu Komisji.


                                  Dziekan
                    Wydziału Budownictwa Lądowego i Wodnego

     dr hab. inż. Danuta Bryja, prof. uczelni


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 25.03.2024 r.

Wzór wypełnienia wniosku o udostępnienie map geodezyjnych na potrzeby realizacji prac dyplomowych

Wzór wniosku P o udostępnienie map geodezyjnych >>>>>>>>>>>>>>>

Wzór wniosku P1 o udostępnienie map geodezyjnych >>>>>>>>>>>>>>>

Oświadczenie o sposobie wykorzystania map geodezyjnych >>>>>>>>>>>>>>>

Aby uzyskać mapy na cele realizacji pracy dyplomowej należy wypełnić oba formularze P oraz P1 zgodnie z poniżej podanymi wskazówkami.

Wypełnione wnioski o udostępnienie map wraz ze skanami załączników graficznych należy wysłać mailowo do Dziekanatu na adres mailowy właściwej asystentki ds. dydaktyki, opiekującej się danym stopniem i formą studiów; ponadto należy przesłać wniosek do wiadomości opiekuna pracy.  Po uzgodnieniu terminu odbioru w dziekanacie podpisanego wniosku, student odbiera wniosek i dostarcza go do Zarządu Geodezji. Po otrzymaniu map w wersji elektronicznej zostaną one przesłane mailowo wnioskującemu studentowi.



Wskazówki dla prawidłowego wypełnienia formularza

1. W formularzu P (wiersze od 1 do 72) dyplomant wpisuje tylko swoje dane w wierszu 38 (zaznaczono na czerwono). Pozostałe wypełnia dziekanat, w tym dane wnioskodawcy i jego podpis.
2. Należy zwrócić uwagę na poprawne wypełnienie formularza P1.
3. Należy wskazać skalę mapy (do uzgodnienia z opiekunem pracy) wpisując znak x przy wnioskowanej skali.
4. Należy podać dane identyfikujące obszar objęty wnioskiem poprzez:
- podanie godeł arkusza mapy (np.: 6.149.12.22.2.1), godła map można odczytać z http://wms.zgkikm.wroc.pl/wms/ (po włączeniu pokazywania sekcji i po zbliżeniu widoku).
- opis lokalizacji np. skrzyżowanie ulicy Norwida i Smoluchowskiego we Wrocławiu,
- wskazanie lokalizacji w załączniku graficznym (np. zrzut widoku z Google Maps z obrysem potrzebnego obszaru), który w formie skanu należy przesłać wraz z wnioskiem.

  1. Dyplomant (lub opiekun pracy dyplomowej) w cel;u pozyskania mapy na potrzeby realizacji pracy dyplomowej wypełnia formularze P i P1. Aktualny wzór wypełnienia formularza jest podany w zakładce "Dyplomanci" na stronie wydziałowej. UWAGA: formularze z semestru zimowego 2019-20 są już nieaktualne.
  2. Dyplomant wypełnia druk oświadczenia o zobowiązaniu się do właściwego (zgodnego z udzieloną licencją) wykorzystania map. Jeden egzemplarz przekazuje mailowo w formie skanu opiekunowi pracy, drugi przesyła mailowo właściwej asystentce ds. dydaktyki z dziekanatu (do zamieszczenia w  teczce osobowej). Formularz jest dostępny w zakładce "Dyplomanci" na stronie wydziałowej.
  3. Dyplomant (lub opiekun pracy dyplomowej) przesyła mailowo właściwej asystentce ds. dydaktyki z dziekanatu do opieczętowania wypełnione formularze w formie elektronicznej i ewentualne załączniki graficzne.
  4. Student uzgadnia termin odbioru z dziekanatu opieczętowanych i podpisanych formularzy P i P1. Po odebraniu dostarcza je do wrocławskiego Zarządu Geodezji.
  5. Zarząd Geodezji przesyła na adres mailowy Prodziekana ds. dydaktyki mapy w wersji elektronicznej wraz ze skanem licencji na wykorzystanie tych map.
  6. Prodziekan przesyła mailowo dyplomantowi pliki map oraz skan licencji.
  7. Dyplomant zamieszcza w pracy dyplomowej jako załączniki skan licencji oraz formularz swojego oświadczenia (punkt 2).

    Uwaga: Podany wzór formularza jest właściwy tylko dla Zarządu Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu. Jeśli potrzebna jest mapa z innego powiatu, należy ściągnąć z właściwego powiatowego zarządu geodezji i kartografii formularz wniosku i wypełnić go na wzór formularza wrocławskiego.


    Wskazówki dla prawidłowego wypełnienia formularza

    1. W formularzu P (wiersze od 1 do 72) dyplomant wpisuje tylko swoje dane w wierszu 38. Pozostałe wypełnia dziekanat, w tym dane wnioskodawcy i jego podpis.
    2. Należy zwrócić uwagę na poprawne wypełnienie formularza P1 (wiersze od 73 w formularzu).
    3. Należy wskazać skalę mapy (do uzgodnienia z opiekunem pracy) wpisując znak x przy wnioskowanej skali.
    4. Należy podać dane identyfikujące obszar objęty wnioskiem poprzez:
    - podanie godeł arkusza mapy (np.: 6.149.12.22.2.1), godła map można odczytać z http://wms.zgkikm.wroc.pl/wms/ (po włączeniu pokazywania sekcji i po zbliżeniu widoku).
    - opis lokalizacji np. skrzyżowanie ulicy Norwida i Smoluchowskiego we Wrocławiu,
    - wskazanie lokalizacji w załączniku graficznym (np. zrzut widoku z Google Maps z obrysem potrzebnego obszaru), który w formie skanu należy przesłać wraz z wnioskiem.

Formularze obowiązujące od sierpnia  2020 r.

Pliki do pobrania

2020_formularz_p_wzor_wypelnienia.xls [ .xls ]

2020_formularz_p1_wzor_wypelnienia.xls [ .xls ]

  

Pliki do pobrania

Wskazówki edytorskie prac dyplomowych [ .pdf ]

Zgodnie z Zarządzeniem Wewnętrznym JM Rektora PWr. nr 6/2005 z dnia 15.02.2005 r. w sprawie wydawania dyplomów ukończenia studiów oraz na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 23.07.2004 r. w sprawie rodzajów dyplomów i tytułów zawodowych oraz wzorów dyplomów wydawanych przez uczelnie (Dz. U. z 2004 r. Nr 182, poz. 1881 – załącznik Nr 5 – Część B dyplomu ukończenia studiów SUPLEMENT – cyt.: ”Absolwent szkoły wyższej otrzymuje dyplom ukończenia studiów... a także – na swój wniosek – również odpis dyplomu w języku obcym ... „W przypadku tłumaczenia na język obcy – uzyskany tytuł pozostaje w oryginalnym brzmieniu”.

Pozostawienie nazw tytułów zawodowych oraz stopni naukowych w ich oryginalnym brzmieniu jest generalną zasadą funkcjonującą w krajach Regionu Europy. W dokumencie wykonawczym do Konwencji Lizbońskiej „Zalecenia w sprawie kryteriów i procedur oceny wykształcenia uzyskanego za granicą” przyjetym przez Komitet Konwencji Lizbońskiej w Rydze 6 czerwca 2001 roku (zmienionym na spotkaniu Komitetu 23 czerwca 2010 roku w Sevres) w § 24 stwierdzono, że „regułą powinno być podawanie uzyskanego za granicą tytułu w wersji oryginalnej bez tłumaczenia”.

Nazwa dokumentu Format pliku
Dopuszczenie do egzaminu doc_32.png _pdf-24.png
Strona tytułowa doc_32.png _pdf-24.png
Oświadczenie o udostępnianiu pracy dyplomowej doc_32.png _pdf-24.png
Zgłoszenie do udziału w badaniu losów zawodowych absolwentów PWr >>>>>>>>>>>>
Konkurs Marszałkowski - najlepszy dyplom doc_32.png
Konkurs Marszałkowski - najlepszy absolwent doc_32.png
Checklista doc
Instrukcja składania wniosku komplet dokumentów do dyplomu przez studenta doc
Pełnomocnictwo do odbioru suplementu _pdf-24.png
Pełnomocnictwo do odbioru dyplomu _pdf-24.png
Forma egzaminu dyplomowego doc

ANONIMOWA ANKIETA ABSOLWENTA WBLiW wypełniona on-line pod adresem

https://forms.office.com/e/6sSi81yPnb

Nazwa pliku Format pliku
COMPLETE DOCUMENTATION (CHECKLIST) doc_32.png
Admission to Diploma Examination doc_32.png _pdf-24.png
Title page doc_32.png _pdf-24.png
Drawing table doc_32.png
Declaration on the authenticity of the conducted Master’s Diploma Thesis  / part of Master’s Diploma Thesis doc_32.png _pdf-24.png
Declaration of consent to the dissertation of the diploma thesis Internal Regulation No 93/2019 (download on the faculty website) doc_32.png _pdf-24.png
The form "Aplications for participation in the study of the professional lives of graduates of Worclaw University of Science and Technology" >>>>>>>>>>>>
Editorial guidelines for writing diploma thesis _pdf-24.png
Guidelines for conducting anti-plagiarism control of diploma theses _pdf-24.png
Instructions for submitting the application for a set of diploma documents in JSOS system doc_32.png
Remote mode of diploma examinations  doc_32.png
Application for Issuance a Set of Diploma Documents doc_32.png
Instructions for submitting the application for a set of diploma documents by the student doc_32.png
Politechnika Wrocławska © 2024