Logowanie

 

Wydział Budownictwa Lądowego i Wodnego

Zapisy

Uprzejmie informujemy, że dniach od 10.04.2024 (środa) od godziny 08:00 do 15.04.2024 (poniedziałek) do godziny 08:00 będzie otwarta ankieta dotycząca wyboru  kursów z bloków wybieralnych dla semestrów, które będą udostępnione w planie zimowym 2024/2025. Należy wybrać jeden kurs w danym bloku.

Zestawienie kursów z bloków wybieralnych dostępnych w ankiecie znajdują się  w linku poniżej

Ankieta_kursy_wybieralne_WWW_2024_04_08

 

Ankieta dotyczy studentów:

Studia stacjonarne I stopnia semestr 6 i 7

Studia stacjonarne II stopień semestr 2 i 3 oraz CEB

Studia niestacjonarne I stopnia semestr 7 i 8

Studia niestacjonarne II stopnia semestr 4

Link do ankiety dostępny jest tutaj:  https://forms.gle/tVqG23Zj2d4NwHMp6

Dostęp do ankiety jest wyłącznie z domeny @student.pwr.edu.pl 

Due to the upcoming language enrollment for the summer semester 2023/2024, we would like to kindly inform you that all the necessary information regarding enrollment and implementation of the language courses can be found on the SJO website. We invite you to take a look at the information on our site before the enrollment for the language courses. We also ask you to carefully read the Enrollment Regulations (USOS - Enrollment).

 

If you have any questions or concerns about the curricular and the implementation of individual lessons, please contact the SJO Management:

- English: Head of the English Language Section - Ms. Dorota Pytel (dorota.pytel@pwr.edu.pl)

- German language: Head of the German Language Section - Ms. Beata Brocka (beata.brocka@pwr.edu.pl)

- French, Spanish, Japanese and Russian: Head of the Romance and Slavic Languages Section - Ms. Ewa Dmowska (ewa.dmowska@pwr.edu.pl)

- Polish language: Head of the Polish and English Language Center for Foreigners - Ms. Anna Dudek-Kajewska (anna.dudek-kajewska@pwr.edu.pl)

 

If you have any questions or concerns about enrollment, please contact Ms. Katarzyna Dryjańska (Assistant Director for Didactics) - zapisy-lektoraty@pwr.edu.pl

 

Regarding the issue of passing the course on the basis of the language certificate obtained, please refer to the rules of grade recognition and the current list of certificates on our website . For additional questions, please contact directly Ms. Izabela Koszutska (Certificate Recognition and Certificate Course Coordinator) - izabela.koszutska@pwr.edu.pl.

 

In addition, at the time of enrollment, we invite students to consultations with Ms. Agnieszka Florczyk, Deputy Director of SJO for Stationary Education and Staff Development (MS Teams - February 26, 2024 at 12:00).

 

W związku ze zbliżającymi się ogólnouczelnianymi zapisami na lektoraty w semestrze letnim 2023/2024, uprzejmie informujemy, że wszystkie niezbędne informacje dotyczące zapisów oraz realizacji lektoratów znajdują się na stronie internetowej SJO. Zapraszamy do zapoznania się z nimi przed zapisami ogólnouczelnianymi. Prosimy również o uważne zapoznanie się z Regulaminem Zapisów (USOS – Zapisy).

 

W razie pytań lub wątpliwości dotyczących programów nauczania oraz realizacji poszczególnych lektoratów prosimy o kontakt z Kierownictwem SJO:

  • Język angielski: Kierownik Zespołu Języka Angielskiego – Pani Dorota Pytel (pytel@pwr.edu.pl)
  • Język niemiecki: Kierownik Zespołu Języka Niemieckiego – Pani Beata Brocka (brocka@pwr.edu.pl)
  • Język francuski, hiszpański, japoński i rosyjski: Kierownik Zespołu Języków Romańskich i Słowiańskich – Pani Ewa Dmowska (dmowska@pwr.edu.pl)
  • Język polski: Kierownik Ośrodka Języka Polskiego i Angielskiego dla Cudzoziemców – Pani Anna Dudek-Kajewska (dudek-kajewska@pwr.edu.pl)

 

W razie pytań lub wątpliwości dotyczących zapisów prosimy o kontakt z Panią Katarzyną Dryjańską (Asystent ds. Obsługi Procesu Dydaktycznego) – zapisy-lektoraty@pwr.edu.pl

 

W kwestii zaliczenia lektoratu na podstawie uzyskanego certyfikatu językowego, prosimy o zapoznanie się z zasadami uznawalności ocen oraz obowiązującą listą certyfikatów. W razie dodatkowych pytań prosimy o bezpośredni kontakt z Panią Izabelą Koszutską (Koordynator ds. Uznawalności Certyfikatów oraz Kursów Certyfikatowych) – izabela.koszutska@pwr.edu.pl.

 

Dodatkowo, w czasie zapisów, zapraszamy studentów na konsultacje z Panią Agnieszką Florczyk, Zastępcą Dyrektora SJO ds. Kształcenia Stacjonarnego i Rozwoju Kadry (MS Teams – 26 lutego 2024 o godzinie 12:00).

 

Informujemy,  że decyzją Prodziekana ds. Dydaktyki, grupy mało liczebne zostały anulowane w systemie USOS, a studenci wypisani.

Możliwość zapisu do innych grup (dotyczy kursów z planu, nie kursów z ankiety) będzie w korektach portalowych 26.02.2024r. od godz 14:15 do 23:59

ZAPISY OGÓLNOUCZELNIANE W SEMESTRZE LETNIM 2023/2024 ODBĘDĄ SIĘ:

23.02.2024r. dla studentów I stopnia studiów
26.02.2024r. dla studentów II stopnia
(w godz. 08:15-11:59)

Korekty zapisów ogólnouczelnianych odbędą się 26.02.2024r.od godz. 14:15

Brak możliwości zapisów na kursy ogólnouczelniane ponad stan.

W dniu 05.02.2024r. będą wygenerowane w systemie USOS WEB kolejki zapisowe dotyczące Zapisów Ogólnouczelnianych. Proszę zweryfikować poprawność przypisanej kolejki zapisowej zgodnie ze swoim planem studiów. W przypadku stwierdzenia rozbieżności lub braku kolejki zapisowej, proszę do dnia 07.02.2024r. do godz. 12:00 zgłaszać problemy na maila Zapisy.usosw2@pwr.edu.pl  (maile wysłane na inne adresy nie będą uwzględniane).

ZAPISY OGÓLNOUCZELNIANE (ZAJĘCIA JĘZYKOWE, ZAJĘCIA HUMANISTYCZNE, ZAJĘCIA SPORTOWE) OBSŁUGIWANE SĄ PRZEZ POSZCZEGÓLNE JEDNOSTKI:

Dział Kształcenia:
Monika Wróbel-Bogdziewicz - tel.: 71 320 38 73

Studium Języków Obcych:
Katarzyna Dryjańska - tel.: 71 320 21 58

Szczegółowe informacje dotyczące zapisów:  https://sjo.pwr.edu.pl/studenci/studia-stacjonarne/zapisy

Lektoraty: https://sjo.pwr.edu.pl/studenci/studia-stacjonarne/lektoraty   

AKZ - entries for general education module (courses): https://web.usos.pwr.edu.pl/kontroler.php?_action=news/default&panel=DOMYSLNY&file=zapisyPL.html

Studium Wychowania Fizycznego:
Piotr Cysewski - tel.: 71 348 50 59 w.310

Ważne informacje dostępne są na stronie:
Aktualny Katalog Zapisowy  https://web.usos.pwr.edu.pl/kontroler.php?_action=news/default&panel=DOMYSLNY&file=zapisyPL.html

Uwaga studenci

Zgłoszenia studentów o otwarcie kursów powtórkowych do ankiety można zgłaszać do Pana Prodziekana Andrzeja Batoga (andrzej.batog@pwr.edu.pl  ) do 13.02.2024r. do godz. 12:00.

Do ankiety zostały uruchomione kursy powtórkowe i zaległe, na które nie będzie możliwy samodzielny zapis podczas zapisów wydziałowych, z poniższego linku: ANKIETA_KURSY_POWTORKOWE_10.01.2024_WWW (załącznik)

Ankieta zostanie uruchomiona od 19.02.2024r. od godz. 08:00 do 20.02.2024r. do godz. 12:00

W dniu 22.02.2024r. od godz. 08:00 do 14:00 otwarta zostanie ankieta na kursy powtórkowe z 1 etapu (będą to grupy, w których zostały wolne miejsca po zapisie administracyjnym studentów z rekrutacji).

 LINK DO ANKIETY NA KURSY POWTÓRKOWE Z 1 ETAPU II STOPNIA–

Ankieta zostanie uruchomiona od 19.02.2024r. od godz. 08:00 do 20.02.2024r. do godz. 12:00

LINK DO ANKIETY NA KURSY POWTÓRKOWE -
https://docs.google.com/forms/d/11V3BGAl6yCxSK9vQM87TF6MaU5jkgY8Bjq1tecW1u1E/edit

 W dniu 22.02.2024r. od godz. 08:00 do 14:00 otwarta zostanie ankieta na kursy powtórkowe z 1 etapu (będą to grupy, w których zostały wolne miejsca po zapisie administracyjnym studentów z rekrutacji).

 LINK DO ANKIETY NA KURSY POWTÓRKOWE Z 1 ETAPU II STOPNIA–  https://docs.google.com/forms/d/1_YtKYZbBabTZCeW4azDGuOAwkWT1fSF0zcFGjEnZeb4/edit

 Do ankiety zostały uruchomione kursy z poniższego zestawienia  – (załącznik: ANKIETA_1SEMESTR_WWW_22_02_2024)

Zapis administracyjny z wysłanych zgłoszeń za pośrednictwem obu ankiet będzie dokonany do 23.02.2024r. do godz. 15:00. Po tym terminie proszę sprawdzić stan swoich zapisów na kursy z ankiety  w systemie USOS WEB. Podpięcia na te kursy będą robione w późniejszym terminie.

Wysłanie zgłoszenia za pośrednictwem ankiety nie jest jednoznaczny z zapisem na ten kurs.  O zapisie decydują poniższe zasady:

Zasady zapisów poprzez ankietę

  1. O zapisie decyduje kolejność zgłoszeń.
  2. Na dane zajęcia (kurs) należy wysłać tylko jedno zgłoszenie (np. jak jest kilka grup tego samego projektu należy podać tylko jedną grupę projektową). W przypadku wybrania kilku grup danego kursu, WNIOSEK O TAKI ZAPIS NIE ZOSTANIE ZREALIZOWANY.
  3. Nie istnieje możliwość zapisu i realizacji przedmiotów awansem. Wniosek o zapis na zajęcia z następnego, wyższego semestru student powinien zgłaszać tylko, gdy ma realną szansę uzyskania wpisu na wyższy semestr (etap studiów) względem etapu, na którym znajduje się w semestrze letnim 2023-24. 
  4. W przypadku zapisów na zajęcia (kursy) z potokami, proszę zwracać uwagę na wysyłanie zgłoszeń do tego samego potoku.
  5. W przypadku zapisów na grupę kursów należy wysłać zgłoszenie na obie formy grupy kursów. Brak którejś z form skutkuje tym, że WNIOSEK O TAKI ZAPIS NIE ZOSTANIE ZREALIZOWANY
  6. Uwaga: grupy mało liczebne po zakończeniu korekt zapisów mogą zostać zlikwidowane a zapisy studentów do tych grup wykasowane. W takiej sytuacji realizacja kursu powtórkowego będzie możliwa dopiero w kolejnym semestrze zimowym.

Zapisy na zajęcia – semestr letni 2023/24

- Plan zapisów na semestr letni 2023/24 (załącznik: Plan zapisów semestr letni 2023_24)

- Lista przedmiotów blokowanych podczas zapisów (prerekwizytów) (załącznik: PREREKWIZYTY_WWW)

-Komunikat dotyczący zapisów na zajęcia na semestr letni 2023/24 (załącznik: KOMUNIKAT_ZAPISOWY_LETNI_2023_24_WWW)

- Announcement regarding enrollment for classes for the summer semester 2023/24 (załącznik: REGISTRATION FOR CLASSES IN THE USOS SYSTEM FOR THE SUMMER SEMESTER 23-24 22-01-2024)

Zestawienie planowanych zajęć w semestrze letnim 2023/24 (załącznik: PLAN_LATO_2023_2024_WWW_28.02.2024)

Proszę zwracać uwagę na kursy z bloków wybieralnych, w niektórych przypadkach bloków, kursy zostały wybrane przez prodziekana Andrzeja Batoga. Jeśli w bloku jest tylko jeden przedmiot, to wtedy został on dodany w rejestracji z przedmiotami obowiązkowymi. Proszę również zwrócić uwagę na kolumnę ‘Nr gr.’, pola zaznaczone kolorem żółtym oznaczają grupy rezerwowe , które będą uruchamiane w przypadku braku miejsc w innych grupach. Zaleca się aby  przed zapisami zapoznać się z tym zestawieniem kursów.

- Rejestracje na przedmioty w systemie USOS WEB

W razie problemów z zapisami należy wysłać wiadomość na adres mailowy Zapisy.usosw2@pwr.edu.pl (maile wysłane na inne adresy nie będą uwzględniane).

Instrukcja rejestracji na przedmioty w systemie USOS (załącznik: usosweb_rejestracje_na_zajecia)

Politechnika Wrocławska © 2024

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję