Logowanie

 

Wydział Budownictwa Lądowego i Wodnego

Opłaty

CENNIK OPŁAT NA STUDIACH STACJONARNYCH i NIESTACJONARNYCH:

- dla Studentów rozpoczynających studia od roku akademickiego 2023/2024 (WYSOKOŚĆ OPŁAT POBIERANYCH OD OBYWATELI POLSKICH)
(Zał. do ZW 57/2023) (1)

- dla Studentów rozpoczynających studia od roku akademickiego 2023/2024 (WYSOKOŚĆ OPŁAT POBIERANYCH OD CUDZOZIEMCÓW)
(Zał. do ZW 57/2023) (2)

- dla Studentów rozpoczynających studia od roku akademickiego 2022/2023 (WYSOKOŚĆ OPŁAT POBIERANYCH OD OBYWATELI POLSKICH)
(Zał. do ZW 60/2022) (1)

- dla Studentów rozpoczynających studia od roku akademickiego 2022/2023 (WYSOKOŚĆ OPŁAT POBIERANYCH OD CUDZOZIEMCÓW)
(Zał. do ZW 60/2022) (2);

- dla Studentów rozpoczynających studia od roku akademickiego 2021/2022
(Zał. do ZW 63/2021);

- dla Studentów, którzy rozpoczęli studia w roku akademickim 2019/2020 i  2020/2021
(Zał. do ZW 44/2020);

- dla Studentów, którzy rozpoczęli studia przed rokiem akademickim 2019/2020
(Zał. do ZW 40/2018);

NALICZANIE OPŁAT ZA KURSY POWTÓRKOWE W SYSTEMIE JSOS:

Opłaty naliczane są po zapisaniu się na kursy. Wpłat należy dokonywać w terminie wskazanym na portalu Edukacja.Cl na indywidualne konto Studenta. W przypadku nie naliczenia się opłaty Student zobowiązany jest poinformować o tym fakcie pracowników dziekanatu.
Nieterminowe wniesienie opłat skutkuje naliczeniem przez Uczelnię odsetek ustawowych za opóźnienie.
Niedokonanie wpłaty i rozliczenia w podanym terminie będzie traktowane jako brak wpłaty, co może skutkować wszczęciem procedury skreślenia z listy Studentów, zgodnie z obowiązującym Regulaminem studiów w Politechnice Wrocławskiej.

NALICZANIE OPŁAT ZA KURSY POWTÓRKOWE W SYSTEMIE USOS:
System USOS nie nalicza automatycznie opłat za kursy powtórkowe po zapisaniu się na zajęcia. Na indywidualny numer rachunku w systemie USOS należy dokonać opłaty za kursy powtórkowe  zgodnie z obowiązującymi cennikami opłat.
W celu naliczenia opłat w systemie USOS należy uzupełnić i dostarczyć do dziekanatu ( osobiście lub mailowo) wniosek o naliczenie opłat za kursy powtórkowe (PLIK DO POBRANIA)

OPŁATY POBIERANE PRZEZ UCZELNIĘ ZA WYDAWANIE DOKUMENTÓW
(ZW 84/2019; ZW 69/2019):

1. Uczelnia pobiera od osób, które rozpoczęły studia przed rokiem akademickim 2019/2020 następujące opłaty za wydawanie dokumentów (zgodnie z ZW 84/2019):

1) elektronicznej legitymacji studenckiej  - 17 zł;
    jej duplikatu - 25,50 zł;
2) dyplomu ukończenia studiów wraz z dwoma odpisami - 60 zł;
3) odpisu dyplomu ukończenia studiów w języku obcym (innego niż wydany na podstawie art. 77 ust. 2 ustawy) – 20 zł;
4) odpisu suplementu do dyplomu w języku obcym (innego niż wydany na podstawie art. 77 ust. 2 ustawy) - 20 zł;
5) duplikatu dyplomu ukończenia studiów - 90 zł;
6) duplikatu suplementu do dyplomu - 20 zł.

2. Uczelnia pobiera od osób, które rozpoczęły studia w roku akademickim 2019/2020 i w latach kolejnych następujące opłaty za wydawanie dokumentów (zgodnie z ZW 69/2019):

1) elektronicznej legitymacji studenckiej - 22 zł;
    jej duplikatu - 33 zł;
2) odpisu dyplomu ukończenia studiów w języku obcym (innego niż wydany na podstawie art. 77 ust. 2 ustawy) – 20 zł;
3) odpisu suplementu do dyplomu w języku obcym (innego niż wydany na podstawie art. 77 ust. 2 ustawy) - 20 zł;
4) duplikatu dyplomu ukończenia studiów - 20 zł;
5) duplikatu suplementu do dyplomu - 20 zł.

Wpłaty za studia - numer rachunku studenta z systemu USOS

Przypominamy że wszelkie płatności za studia niestacjonarne należy realizować na swój indywidualny numer rachunku studenta z systemu USOS

Zarządzenie Wewnętrzne 57/2023 z dnia 23 czerwca 2023 r., w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne dla cykli studiów rozpoczynających się w roku akademickim 2023/2024

- dla Studentów rozpoczynających studia od roku akademickiego 2023/2024 (WYSOKOŚĆ OPŁAT POBIERANYCH OD OBYWATELI POLSKICH)
(Zał. do ZW 57/2023) (1)

- dla Studentów rozpoczynających studia od roku akademickiego 2023/2024 (WYSOKOŚĆ OPŁAT POBIERANYCH OD CUDZOZIEMCÓW)
(Zał. do ZW 57/2023) (2)

RATY ZA SEMESTR STUDIÓW NIESTACJONARNYCH


Zgodnie z Zarządzeniem Wewnętrznym Rektora nr 72/2023 z dnia 1 września 2023 r. - 
              opłatę za kształcenie na studiach niestacjonarnych można wnieść 2 w ratach:  

w semestrze zimowym:  I rata do 15 października , II rata do 15 grudnia,
w semestrze letnim: I rata do 15 marca, II rata do 15 maja;

Podanie w oryginale dotyczące rozłożenia płatności za semestr na 2 raty należy dostarczyć do dziekanatu w terminach:

w sem. zimowym do 6.10 

 w sem. letnim do 6.03

 – przesłane skany na maila nie zostaną rozpatrzone!

- w załączeniu wzór podania do wypełnienia i podpisu


W PODANIU NALEŻY UZUPEŁNIĆ KONIECZNIE UZASADNIENIE

UWAGA: KURSY POWTÓRKOWE NIE PODLEGAJĄ PŁATNOŚCI RATALNEJ – sprawa dotyczy tylko opłaty za semestr.


- Załącznik do pobrania (podanie dot. rat )

Anna Domańska
Kierownik Administracji
Wydziału Budownictwa Lądowego i Wodnego

Pliki do pobrania

podanie_studenta_o_raty_zima_2023_24.pdf [ .pdf ]

Politechnika Wrocławska © 2024

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję